Cauta

marți, 18 ianuarie 2011

Iubirea...

     Ce-nesamna sa te indragostesti? Ce este dragostea? Este molipsitoare? Iti face rau sau bine? Astea sunt niste intrebati idioate din mintea mea bolnava. Dece bolnava? Mintea mea este bolnava deoarece si pentru ca NU STIU!
      Parerea mea despre iubire e ca este o mare prostie. De ce sa ne iubim ca sa ne futem? Animalele se fut pentru ca se iubesc? Va zic eu: NU! Si pana la urma ce-nseamna sa te indragostesti cum ziceam mai sus?...Sa te indragostesti inseamna sa stai ca un mameluc curgandu-ti balele ca unui caine d-ala mare cum e Bethoven...Asta e definitia mea pentru verbul " a te indragosti"
      Dragostea nu este molipsitoare...Asta e doar parerea mea...Si in unele cazuri iti face bine sau iti face rau....
                   Deci parerea mea despre dragoste este: "NU VA IUBITI! FUTETI-VA!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu